vineri, 2 ianuarie 2009

Schimburi

Nu voi da niciodata matasea zapezii pe abrazivitatea nisipului.

Sunt unele momente in viata oricui, rezervate pentru intamplari speciale care ne vor schimba cumva. Intamplari care isi vor lasa amprenta pentru totdeauna pe corpurile, mintile sau sufletele noastre.
E inevitabil sa ai asemenea momente, unii au parte de mai multe, altii de doar unul singur in viata. Nu ma asteptam ca unul din acestea, rezervate mie, sa nu ma afecteze, dar imi e greu sa accept aceasta schimbare.
Am preferat sa`mi las mana sa`mi tremure si sa mi strice scrisul cand mangai foaia cu pixul, decat sa am o mana ferma ca o stanca dar care sa nu aibe ce sa scrie. Am preferat sa am mintea dezlantuita si cu bune si cu rele, decat o minte calma, incapabila sa creeze.
Stiam care era pretul pe care trebuia sa l platesc, am analizat situatia si am facut schimbul. M am impacat repede si am decis sa merg mai departe.

Acum mi se cere inca un targ..
Niciodata nu am putut sa fac un bulgare de zapada. Nu am putut sa i dau niciodata o forma rotunda si gratioasa pe cat ar merita. Strangeam zapada in palme si incercam sa o modelez, dar brusc ma trezeam ca nu mai am nimic.. in cateva secunde totul se topea si ramaneam dezamagit cu mainile ude.
Bunica imi lua mereu apararea cand eram mic si faceam cate o prostie.. "Ii fierbe sangele in vene, d aia nu are astampar.. lasa baiatul in pace."
Noaptea trecuta am gasit maini mai calde ca ale mele. Nu am crezut ca e posibil, am facut ochii mari si am zambit larg. Cateva minute mai tarziu am descoperit ca mainile mele se racisera nu ca ale ei erau mai calde.. am zambit si mai mult in timp ce i am intors spatele.. "nu`mi esti de nici un folos"
Nu stiu ce se intampla, nu vreau sa stiu.. dar dau orice in schimb pentru asta.
Imi e frica totusi .. am impresia ca altcineva a platit de data asta in locul meu.
Acum astept zapada.

Sunt curios.. ce s a intamplat cu "orice ar fi, ne descurcam noi" sau "nu am sa te mint niciodata."
Nici eu nu am fost sincer.. timpul mi a demonstrat ca m am folosit de tine. Am vrut inima de gheata si asta mi ai dat cadou.
Sper ca pretul pe care`l platesti pentru cadoul meu sa nu fie prea mare.. offff.. iar nu sunt sincer.. sper sa platesti mult, cu varf si indesat. Nu`mi merge cu sinceritatea.. probabil ca daca as fi sincer cu adevarat mi as dori un atac de cord la micul dejun.

Ar trebui sa ma vezi cum zambesc si sunt nerabdator ca un copil in dimineata de craciun.
De abia astept sa ies la joaca.

0 comentarii: