vineri, 16 noiembrie 2007

Catalina si Clara

Sunt doua femei importante din viata mea, prima`mi reprezinta trecutul iar cealalta prezentul. Este o diferenta mare intre ele, as putea spune ca uneori cand ma gandesc la ele si le alatur, se gasesc amandoua in antiteza. Caracterizandu`le voi putea sa trasez o linie a drumului pe care l am parcus intre timp.
Prima .. Catalina, mi a fost prezentata de tatal meu cand am implinit 18 ani. Subtirica, inalta.. bruneta cu ochii de un verde deschis, care uneori reflectau lumina pe fata mea.. priveam adanc in ei, ma vedeam ca in oglinda si ma pierdeam cu orele gandind la noi doi si la destinele care ni se intersectau. Sumbra si serioasa ca si mine. Se intampla des sa o iau dupa mine prin cartierele rau famate pe unde umblam atunci, o prezentam prietenilor si ma mandream cu ea. Deseori se intampla sa ma pot impune cu ajutorul ei in orice anturaj, cu ea langa mine ma simteam in siguranta, aveam mai multa incredere in mine si mai multa incredere in cuvantul meu. Despartirea a venit tarziu, am umblat impreuna ceva timp, dar nu eram fericit pe cat as fi crezut ca voi fi in ziua in care am cunoscut`o, lipsea ceva.. am vrut o schimbare. I am intors intr o zi spatele si nu ne am mai vazut niciodata.
A doua.. Clara, e putin mai plinuta, imi ajunge pana la umar, e blonda.. e blonda de zici ca parul ei se hraneste cu soare, are niste ochi caprui simpli, cand o privesc simt ca o cunosc de milenii intregi, de parca ne am nascut unul pentru altul, iar lumea a fost creeata doar ptr noi ca sa ne intalnim. Vesela si fericita ca si mine. Ne vedem mereu la mine, stam in sufragerie cu orele, pierzand vremea.. cu niste popcorn, ne uitam la televizor, sta mereu in bratele mele iar in pauzele publicitare imi canta si ma fura cu totul, imi fura mintea si mi o duce departe, regret cand n am timp de ea si incerc sa mi fac toate planurile zilnice in asa fel incat sa o vad cat mai des

Sunt mai multe de spus dar nu are sens.. asta`i povestea mea cu Catalina si Clara, una`i o sabie iar alta`mi e chitara.

1 comentarii:

Anonim spunea...

"blonda de zici ca parul ei se hraneste cu soare"
chestia asta mi-a placut. cred ca se simte bine ca o descrii asa frumos :>