miercuri, 7 noiembrie 2007

Norocul si ghinioanele

Nu ma consider un om norocos .. defapt nu prea sunt norocos deloc, daca stau bine sa ma gandesc nu pot sa mi aduc aminte ultima oara cand mi s a intamplat ceva si am exclamat fericit .. "ia uite baaa .. ce noroc am avut". Stim cu totii cum e cu "prost sa fii, noroc sa ai" .. dar cand nu esti nici prost si nici nu ai noroc .. cum te descurci ?
Daca un lucru poate merge prost.. cu siguranta asa se va intampla. Plecand de la ideea asta imi fac singur norocul. Trebuie doar sa ai in vedere toate aspectele, sa anticipezi toate problemele care se pot ivi si sa le preintampini cu rezolvari cat mai bune. Cu siguranta ca o sa mearga prost .. ori faci totul perfect ori esti pregatit pentru toate posibilitatile in care se vor ivi probleme.
Bine.. asta e valabila pentru lucruri .. lucrurile sunt stabile din toate punctele de vedere. In relatiile cu oamenii e deja alta problema, oamenii sunt prosti si norocosi de aceea sunt instabili, impiedicati si imprevizibili.. evident vor calca stramb sau o vor lua razna .. stricand tot.
Ma intrebi .. de ce sa te mai chinui ?? Pai daca nu ne am chinui, nu am mai avea nici un folos.. ca oricum nu suntem buni de nimic.

0 comentarii: