sâmbătă, 8 noiembrie 2008

Marketing

Ma jur ca e ceva in neregula cu mine. Dar asta stiam, probabil ca si cei care ma cunosc sunt destul de constienti de asta.. nu cred ca e o problema, cel putin pentru mine nu .. dar este ceva.. si merita sa mi pierd sambata seara analizand asta. Daa.. (pe ton ironic) asa facem noi oamenii cu nereguli, sambata seara gandim, analizam.. nu petrecem. (Ce idiotenii spun).
Cu cat un produs este mai frumos ambalat, mai stralucitor, cu atat imi inspira mai multa neincredere. Gandindu-ma probabil "daca e atat de bun .. de ce ii face atata reclama ?!"
Marketingul exista cam peste tot intr`o oarecare masura. Nu sunt impotriva lui.. cel putin nu in totalitate, nu ma deranjeaza ca exista chiar daca se exagereaza in unele situatii.

Am inteles.. a aparut o noua "pra-ji-tu-ra" o saptamana de difuzare la televizorul la care nu ma uit e de ajuns, o sa se afle ca ai facut o noua "pra-ji-tu-ra" dar nu imi invada site`urile pe care stau cu pop`up si cu flash`uri care imi incarca procesorul amarat si obtin o sacadare.. sunt la dieta, Doamne iarta-ma .. chiar ma intoxici cu noua ta "pra-ji-tu-ra."
Da.. stiu e un nou mall cu de toate, am vazut reclame pe blocuri (in halul asta ?!) ca au adidasi ieftini .. nu stiu pentru cine .. mie nu mi s au parut ieftini. Dar chiar trebuie sa provocati crize de isterie printre adolescentii lesinati dupa viata mondena ? "aaa s a deschis un nou mall .. trebuie sa mergem !! hai sa mergem in noul mall." Si ii vezi grabindu`se de parca dupa o saptamana o sa expire mallul si o sa dispara, grabiti`va sa nu pierdeti.. nimic. (Imi tot repet ca nu e vina adolescentilor .. e vina mall`ului, cum si mama molie da vina pe un bec cand ii spune lui bebe molie .. de ce tata molie nu s a intors acasa.)

Astea sunt cateva exemple .. mai sunt miliarde, dar nu am nici timp si nici chef sa tai si mai adanc in situatie.. ati inteles voi.. (nu ca mi ar pasa).
Adevarata problema e ca si oamenii isi fac marketing. De la incercarea de a folosi un iphone pentru marirea sex appeal`ului pana la mintirea in CV pentru a obtine un post la care nu esti calificat.

Nu inteleg de unde atata lipsa de rusine si bun simt.

Am comandat azi o pizza.. logo`ul companiei suna ceva in genul .. "Mereu la fel de buna." M am amuzat teribil .. plus ca am apreciat la maxim fraza.. gen.. nu te mint.. nu ti zic ca e cea mai buna sau cea mai ieftina .. dar e mereu la fel, daca iti place.. poti cumpara iar .. o sa fie la fel, daca nu ti place.. cauta alta solutie pentru ca nu o sa ti placa niciodata ce ti dau eu.

Nu ma plang ca orice gospodina sedusa si amagita de reclama si violata de pretul prea mare cand a ajuns la casa de marcat, nu ma deranjeaza nici macar incercarea de a ni se implementa in cap ca tre sa cumparam mai mult, mai scump, pentru ca putem.. daca vrem cu adevarat putem.. nu conteaza ca nu avem bani si ca lumea e in criza financiara.. daca vrei ceva cu adevarat.. poti, ce daca e mai scump decat orice alt produs de genul lui.. (gandeste`te ca e la reducere, economisesti bani .. sunt 3 milioane adidasii, dar sunt la reducere de la 5 milioane.. ai 2 milioane de la mata sa ti iei adidasi .. imprumuta`te de inca 1 milion, gandeste`te ca o sa castigi 2 milioane .. ca doar ii iei la reducere, gandeste`te cum o sa se gandeasca pizdele la tine), nu ma dezgusta minciunile, vrajelile, exagerarile .. sunt obisnuit cu ele, nu ma deranjeaza mastile pe care le poarta oamenii, crezand ca daca arata altfel, cheltuind mult la frizer, solar sau eu mai stiu unde, vor fi altfel.

Ma deranjeaza ca pe zi ce trece tot mai multi cred ca e normal asa .. si mai mult ma deranjeaza ca nu mi permite coloana vertebrala sa ma adaptez prostiei.. sunt unele momente in care imi doresc mult de tot sa fiu la fel de superficial si prost.. doar ca nu mi iese.. :(

0 comentarii: