vineri, 24 octombrie 2008

Succesul este cea mai buna razbunare

Imi amintesc cand eram mici si cresteam cu zambetul pe buze. Amandoi de pe strada Dreptatii .. visam sa ne facem "gabori" sa aparam dreptatea.. ce paradox.. dupa cativa ani furam portocale din piata, pana ne a prins unchiul tau si ne a tras de urechi incat, ma jur, am crezut ca o sa mi le dezlipeasca de cap.
"Nu o sa ajungeti nimic daca o s`o tineti asa"
Nimeni nu a crezut in noi, defapt.. la noi in cartier din cauza saraciei nimeni nu mai credea in nimic .. paine cu margarina si fotbal toata ziua, asta a fost reteta copilariei noastre
Dupa cativa ani n am mai stiut nimic de tine .. era perioada aia cand ne facusem mari si beam bere in fata scarii .. si ai aparut la volan intr`un bmw, cu 2pac la maxim in difuzoare, mergeai incet sa fii sigur ca te vede toata lumea. Mi ai spus atunci ca "succesul este cea mai buna razbunare." Si asa a fost.. ai inchis gura tuturor care nu credeau ca o sa facem ceva bun in viata.
Ma bucur ca am trecut prin atatea impreuna.
Probabil ca`ti datorez tie toate lucrurile pentru care ma bucur acum. Norocul meu ca ai fost atat de aproape. Stii ca doctorul imi zice la fiecare vizita ca daca ajungeam mai tarziu si cu zece minute poate nu m as mai fi trezit niciodata din coma ?
Daca acea intamplare neplacuta din viata mea a fost o cursa cu moartea tu ai fost cel mai bun sofer pe care l as fi putut avea.
Cand m am trezit ai fost printre primii oameni pe care i am vazut .. m ai intrebat cu zambetul tau larg "ia zi barosane, cum a fost in iad ?" In iad intr`adevar fusesem .. si nu am inteles nici pana azi de ce m am intors ?!
N am inteles prea multe cand imi povesteai cum plangea mama.. "Nimic nu`ti rupe inima mai rau decat sa vezi o mama plangand ca nu o sa si mai vada copilul vreodata".. n am inteles.. pana cand nu am vazut o pe mama ta.
Iti dau dreptate..
Acum au ramas regrete.. si o gramada de lucruri intunecate pe umerii mei, e a doua inmormantare la care trebuie sa merg anul asta.. Nu prea pot sa accept asta. Tu m ai salvat pe mine si eu nu am putut face nimic pentru tine ?!
Odihneste`te in pace.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Ciudat :(((( dc dzeu ii ia la el pe cei de care avem atata nevoie aici ????????????? :(((((

Anonim spunea...

cel mai tare bagabont din lume !!! Odihneste-te in pace, o sa ne lipsesti la toti :((((

Anonim spunea...

as face orice sa mai traim un an in pacea si linistea de atunci de cand eram mici.
Dzeu sa-l ierte !

Anonim spunea...

帳號的設計 要有什麼經驗
發問者: Hokkiao ( 實習生 5 級)
發問時間: 2008-10-07 06:59:19 ( 還有 1 天發問到期 )
解答贈點: 20 ( 共有 0 人贊助 )
回答:
2 意見: 0
[ 檢舉 ]
zycxxcz1234.blogspot.com

方案 : 一ㄍ 【WRETCH】 categorization分類 TRANSFER->一ㄍ [BLOGSPOT] ID帳號








NATIONAL TAIWANUNIVERSITY
IWANNA

Creatibles spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.