miercuri, 26 septembrie 2007

Banii, femeile si masina

Imi plac toate trei. Dar niciuna nu`mi place cum ar trebui sau cum e normal.

Imi plac banii dar nu`mi place sa am prea multi, mereu m`am temut de asta. E adevarat ca atunci cand ai prea multi bani ajungi sa`ti pierzi unele valori si perceptia lucrurilor se va schimba. Nu de asta ma tem, ma cunosc si sunt impacat cu mine, imi stiu defectele si calitatile (am pus defecte mai intai ptr ca am mai multe) si stiu de ce sunt capabil. Nu-mi plac banii multi pentru ca odata cu ei vor veni si ceva efecte secundare, cum ar fi .. oamenii parsivi, responsabilitati multe, schimbarea ta in ochii oamenilor, etc. Nu`mi plac banii putini pentru ca daca sunt prea putini nu poti implini vise cu ei .. nici visele celor dragi, nici visele membrilor de familie si nici macar pe ale tale. Banii sunt atat de ciudati si totusi farmecul lor este simplu. Cand nu ai deloc .. vrei doar cat sa platesti intretinerea, cand platesti intretinerea vrei doar cat sa`ti iei haine noi .. dupa care vor urma iesirile in oras, bijuteriile si etc. De neinteles...

Imi plac femeile, dar nu toate. Dupa calculele mele sunt 3 tipuri de femei, cele care`mi plac, cele care nu`mi plac dar uneori le mai agreez prezenta pe langa mine si cele pe care nu le suport. Imi plac femeile urate sau nu foarte frumoase, care nu au fost preocupate toata viata cu nuanta vopselei de par sau alte chestii din lumea mondena pe care nu dau doi bani. Nu vreau sa fiu inteles gresit.. imi place sa`i placa sa aibe grija de ea.. dar nu sa dureze 5 ore si sa fie atenta la toate detaliile din lume .. imi place Uma Thurman in Pulp Fiction.. care fara obiceiul narcotic mi se pare perfecta.

Masina .. masina n`am, am tot condus dar n`am masina.. la drqu n`am nici permis .. si nici nu prea imi pasa momentan.



Si totusi .. ar fi tare sa castig la loto, sa`mi iau vila cu piscina.. sunt innebunit dupa asocierea dintre Uma si droguri si mi`as da un rinichi pentru un Cadillac El Dorado.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!