duminică, 3 februarie 2008

Nostalgicii

E bine stiut ca lucrurile evolueaza, e in natura lor..
De la Darwin pana la Bill Gates lucrurile au tot evoluat, chiar daca e vorba de omul din maimuta sau de hdd`urile de 1 terra din floppy`urile de 1.44 !
Evolutia e fireasca, avem nevoie de evolutie si nu ne putem impotrivi evolutiei.
Doar ca eu, om normal, de moda veche.. simt deseori nevoia sa intorc timpul si sa mai retraiesc macar cateva ore din ce a fost.
Am incercat sa tin pasul cu noile tendinte, cu noile gandiri.. nu m am zbatut foarte mult pentru ca nu ma reprezinta si nu pot face asta, dar trebuie sa recunosc ca am incercat.. ma inspaimanta "ce a fost, a fost si nu o sa mai fie niciodata" si nu ma pot desprinde. E rau ca se tot repeta, acelasi film.. alti actori, doar eu in prim plan conduc mascarada.
Mai stiu cativa ca mine, fiecare cu filmul lui, ii zaresc prin metrouri, prin oras.. pe cativa ii si cunosc, noi nu ne incadram in niciun peisaj. Muzica la maxim in casti, privind fix intr un punct .. resemnati si deprimati.
Nu ne putem arunca amintirile. Dar nici nu putem trai in ele. Sunt cateva lucruri la care am renuntat in seara asta, am sa ma urasc cu siguranta maine dimineatza..

2 comentarii:

CristinaA spunea...

Amintiri ? Da,un recycle bin,numai ca unul pe care daca il golesti ..te autodistrugi.Toata lumea asta e facuta din amintiri...si chiar sunt cel mai pretios lucru.
Din capitolul :"Mintile oamenilor sunt mecanisme al naibii de complicate..cat despre suflete ..e inutil sa mai vorbim "

CristinaA spunea...

P.S.habar n-ai cine sunt si nici eu nu stiu cum am dat de blog-ul tau,dar imi place :D