luni, 17 martie 2008

Blestem de familie

Cum se defineste un barbat ?
La mine in familie nu devi barbat pana nu te inseli. Da.. noi n avem varsta majoratului care sa delimiteze trecerea, vreo proba maiastra de trecut sau nu stiu exact cati litri de bere cu tatii nostri. Noi trebuie doar sa ne inselam. Nu sa inselam, ca asta e prea usor.. ci sa ne inselam.
Vezi tu .. barbatii din familia mea, sunt urmariti de un blestem. Suntem blestemati sa avem intotdeauna dreptate. Te`ai putea intreba .. "dar ce e asa rau in asta ?". Nu functioneaza cum am vrea, cum am spera sau cum ai crede.
Nu o sa castig la loto niciodata doar pentru ca voi face o puternica afirmatie in sufragerie.
In anumite momente.. pur si simplu intervine un al saselea simt care imi arata deznodamantul. L ai putea numi instinct. Poate ca instinct este.. oricum, orice ar fi nu este o minune ci un blestem.
Ai idee cum e sa traiesti viata fara surprize ? Placute .. neplacute.
Ai idee cum e sa asculti vorbe si sa stii ca sunt minciuni, sa asculti promisiuni care stii ca nu se vor implini niciodata, sa privesti zambete de care doar tu stii ca sunt fortate, sau priviri calde trucate ?!
Ai idee cum e sa stii termenul de valabilitate al prieteniilor de orice fel ?! Sa stii cand o sa inceapa si cand o sa se sfarseasca totul .. sa stii de ce si de ce nu..
Crede`ma .. e complicat si dureros. Mai mult complicat si mult mai mult dureros.
La mine in familie nu esti cu adevarat barbat pana nu te inseli.
Si uite asa ne petrecem o parte din timpul liber, incercand sa ne intindem capcane de toate felurile.
Pana la urma.. nu e atat de grav.. e complicat.
Inchipuie`ti ca maine bucatarul o sa faca ciorba la pranz. Iar tu esti in piata cu 24 de ore inainte sa ia ciorba de pe foc, incercand sa ghicesti ce fel de ciorba o sa fie si cautand vanzatorii vinovati de aprovizionarea bucatarului ca sa ii strangi de gat.

Daca te duce capul te vei intreba .. si eu voi raspunde.. sa omori bucatarul nu e sufiecient, nu e complicat.

In alta ordine de idei.. nu ma asteptam la geamuri sparte nici prima si nici a doua oara.. Dar a doua oara.. speram .. nu ma asteptam, dar speram. Asta e .. e timp, pana la urma o sa ma insel si eu. Nu`i nimic .. stiu si de ce si de ce nu.. si nu ma deranjeaza.. doar ca.. e lasa.

3 comentarii:

Anonim spunea...

deznodamant mai clar ?? k l-am citit d multe ori k sa ma prind ce vroia sa zik ,,,
cert e ca imi place ,,, place prea mult .. si sa vina posturi mai des sa ma cu ce ma delekcta
so .. post it ... dl marcel d cartier


denisuk

dudette spunea...

...La fel patesc eu in viata.. sentimentala.. abia astept sa vina ziua in care ma voi insela in privinta deznodamantului care stiu cam in cat timp va veni.. si culmea.. intuiesc si modul in care se va petrece.. am ajuns sa nu ma mai bucur de fiorii din urma primului sarut de exemplu. Asa ca inca astept si eu vremea in care ma voi insela.. blestem indeed...
Bloody

Stef spunea...

termenul de valabilitate al prieteniilor de orice fel... o sa ma bantuiasca expresia asta..mai degraba, adevarul pe care-l spune... it`s not fair...