joi, 15 mai 2008

totul e trecator...

Am purtat recent o discutie cu trei distinsi domni. Toti trei in varsta, cu niste cv`uri impresionante, de dimensiunile unui cearceaf, functii inalte cel putin cat intercontinentalul, bogate experiente din toate domeniile si barbi lungi, stofoase si carunte
Pe langa dezbaterile obisnuite dintre barbati.. care este cea mai buna bere, cum sa intelegi o femeie si frumusetile vietii, am mai avut una cel putin la fel de interesanta.
Trebuie sa mi recunosc dezavantajul, nu stiam nici o zecime din ce stiau colegii mei de tacla si unde mai pui faptul ca ei deja ajunsesera la propriile concluzii inainte ca subiectele sa fie aruncate in discutie. M am recunoscut infrant in momentul in care m am asezat la masa.. asta e.. cand nu poti, nu poti.. te recunosti invins si incerci sa inveti cat mai mult ca data viitoare sa ai o oarecare pretentie sau macar sa nu mai pierzi asa rusinos.. nu ?!
Revenind la discutia misterioasa.. cei trei colegi de aventura verbala erau pusi de acord asupra ideii ca adevarata fata a omului e dimineata si doar dimineata. Primele ganduri atunci cand deschizi ochii sunt cele mai pure.. iar cu timpul.. inaintand spre pranz le vei pata usor usor cu influentele lumii inconjuratoare. Primele ganduri, primele idei sau altfel pus .. "tu cel dinainte".
N am vrut sa accept asta, ptr ca in varianta mea, imaginea de dimineata e doar ceva brut, nefinisat si urat.. care se prelucreaza de`a lungul zilei si seara am un diamant de toate frumusetea care noaptea, in intuneric, lumineaza idei si calauzeste cuvinte.
Concluzia este simpla.. cei trei indivizi.. mos Trecut, mos Prezent si mos Viitor ascund lucruri mult mai complexe decat puteam eu sa percep.
In rest.. cea mai buna bere este cea pe care o prefera fiecare, cu femeia nu o s o scoti niciodata la capat iar frumusetile vietii sunt peste tot, mereu.. trebuie doar sa ai timp de ele.

2 comentarii:

Anonim spunea...

mos prezent mos viitor si mos trecut eu in ordina astea le-as pune desi nu e corect cronologik e corect pt me si pt fiecare moment din viata mea .... viata e trecatore cateodata trece pe langa noi ... important e k noi sa o oprim ....

Anonim spunea...

degeaba vrei sa o opresti si degeaba ai avea puterea asta,daca nu o poti tine in loc...