miercuri, 7 mai 2008

Teorie

1.
a. Am tot intalnit oameni lipsiti de caracter, oameni slabi, care iti transmiteau sentimente de sila, dar am intalnit si oameni cu un caracter atat de puternic care iti transmiteau o bucata din gandirea lor. Cei aflati in prima categorie tin cont doar de cum bate vantul, sunt imprevizibili si o pot apuca in orice directie, ceilalti au teorii stufoase dupa care se ghideaza mai toata viata lor si un singur drum fix.
Avem morile de vant si stalpii de telegraf.
b. Indraznesc sa mai creez o categorie, cel putin in teorie. Stalpi de telegraf care isi vad propriul drum, tin firele intinse si baza bine infipta in pamant, dar totusi la un vant puternic se clatina, nu`si schimba drumul si nici locul unde sunt infipti in pamant ci doar unghiul viziunii, o data sau de mai multe ori.

2.
a. Cred ca din momentul in care ne nastem creerul este plin. Iar asimilarea oricarui lucru nou se va face contra costul stergerii unui lucru vechi.
b. Compar creerul cu un autobuz. Este mereu plin, pleaca pe traseu, pentru orice calator pe care il vei urca, esti obligat sa dai unul jos. Ar fi usor daca am putea alege si n ar mai fi totul atat de aleatoriu. Vezi calatorul in statie, dar nu stii daca il iei sau nu .. si nu stii ce calator ai platit in schimbul lui.

1a este irefutabil.
1b este adevarat doar daca 2a este adevarat.
2b explica 2a.

Am elaborat aceasta teorie acum 2 ani cand privind in autobuz am observat ca am pierdut un calator.. acesta se asigura ca legatura dintre pix si foaie cand este facuta sa nu fie intrerupta decat atunci cand pixul sau foaia cedeaza. Pixul ramane fara mina, foaie se termina.Nu stiu exact ce alt calator am luat in schimbul lui, nu ma pot pronunta acum daca schimbul a fost benefic sau nu. Cert e ca vantul puternic mi a schimbat unghiul din care vedeam lucrurile, nu o data ci de mai multe ori.

Acum trei sau patru ani am purtat o discutie despre suflete-pereche. Eram de parere ca nu exista. Nu exista suflete-pereche. Acestea se formeaza in timp prin dragoste, intelegere si toleranta. Acum cred ca in procesul de fabricare al fiecarei tigarete ii este menit un bat de chibrit. Evident ca din multiplele probleme, exista posibilitatea ca el si ea sa nu se intalneasca niciodata. Tigareta poate sa aibe parte de o bricheta si chibritul de un trabuc (homosexualism) sau ea cu aragazul el cu o bucata de foaie (inselaciune). Nu pot sa ma abtin cand ma gandesc cate astfel suflete-pereche am distrus. Chiar acum 5 minute am irosit un bat de chibrit pe doua caiete care trebuiau sa ajunga pe blog. (Aberatie post-geniu)

Acest articol este pentru Madalina, cu mesajul urmator : Avand in vedere ca esti cel putin la fel de desteapta ca si mine, nu cred ca putem co`exista, nu vreau sa te mai vad niciodata.

0 comentarii: